Susan Cooper jest 40-letnią, samotną, przywiązaną do biurka pracownicą CIA, która zdalnie pomaga swojemu partnerowi, agentowi terenowemu Bradleyowi Fine'owi, w misji. Fine przypadkowo zabija handlarza bronią Tihomira Bojanowa, gdy kicha podczas konfrontacji, zanim wydobędzie z niego lokalizację bomby atomowej z walizką. Susan odkrywa dowody na to, że Rayna, córka Boyanova, skontaktowała się z Sergio De Lucą, podejrzanym brokerem mającym powiązania z różnymi grupami terrorystycznymi, więc Fine infiltruje jej dom. Jednak Rayna strzela do Fine'a, podczas gdy Susan bezradnie ogląda online, po czym ujawnia, że ​​zna tożsamość najlepszych agentów agencji, w tym Ricka Forda i Karen Walker. Susan, prawie na pewno nieznana Raynie, zgłasza się na ochotnika do jej śledzenia (była czołowym agentem stażystów, choć ponad dziesięć lat temu). Kiedy jej szefowa, Elaine Crocker, niechętnie się zgadza, ultra macho Ford odchodzi z obrzydzeniem. Wraz ze swoją najlepszą przyjaciółką Nancy dostarczającą informacji, Susan udaje się do Paryża pod przykrywką. Tej nocy pojawia się Ford i mówi Susan, że poniesie porażkę z powodu jej braku doświadczenia. Następnego ranka Susan odkrywa, że ​​biuro De Luki spłonęło. Znajduje zdjęcie mężczyzny stojącego przy kominku. Pojawia się Ford, ponownie kłóci się z Susan i odchodzi. Susan widzi, jak mężczyzna na zdjęciu podąża za nim i zamienia jego plecak na inny zawierający bombę, podczas gdy Ford jest rozproszony. Susan ostrzega Forda na czas podczas koncertu Verki Serduchki, a następnie ściga mężczyznę do opuszczonego budynku. Podczas walki, która się wywiązała, ginie. Kiedy sprawdza kamerę wideo mężczyzny, Susan dowiaduje się, że De Luca jedzie do Rzymu.

Czasami, gdy nie możesz znaleźć odpowiedniej kobiety, mężczyzna może wykonać tę pracę. Podczas gdy ludzie narzekali logicznie, że nie ma kobiet-reżyserów i nie ma filmów feministycznych, Paul Feig kontynuował reżyserowanie przezabawnych feministycznych traktatów, takich jak ten. Melissa McCarthy ma talent, ale jej pojazdy nie zawsze były świetne. Jednak ta burleska filmów szpiegowskich rozbawiła mnie tak bardzo, że nigdy nie miałem okazji rozpoznać nieuniknionego idiotycznego zwrotu akcji. To świetny efekt popcornu. Jason Statham nadal robi na mnie wrażenie. Jest wykonawcą prawie bez zasięgu, ale umieść go w swojej strefie komfortu i może być świetnym aktorem komiksowym.

Elżbieta Adamska

To według innego recenzenta, który twierdzi, że każdy, kto kocha film, nie oceniłby tej gwiazdy wyżej niż jedną gwiazdkę. I chociaż nasz gust filmowy jest inny, a komedia jest czymś, co każdy ogląda inaczej, myślę, że to duży błąd, wzywając ludzi i proponując takie rzeczy. Innymi słowy: czy ci się to podobało, czy nie, nie oznacza to, że ludzie, którzy się z tobą nie zgadzają, dostają zapłatę lub nie mają poczucia humoru. Powiedziawszy i pisząc to wszystko, uważam, że Melissa McCarthy wykonuje świetną robotę. I jak powiedziała moja przyjaciółka (chociaż podobało mi się „The Heat” z nią i Sandrą Bullock), ten też wchodzi na front kaskaderski. Jest w tym kilka naprawdę świetnych scen akcji. A Jason Statham jest świetny w podszywaniu się (mówiąc słowami PG, nawiasem mówiąc, czegoś, czego nie dostaniesz w tym filmie – jest powód, dla którego otrzymał ocenę R i to głównie z powodu użytego języka). Ale ogólnie jest to film o kobietach. I podoba mi się to, że dostają w tym naprawdę dobre, dobrze napisane role. Możesz nie zgadzać się z kwestiami/humorem, ale nie możesz mieć nic do zarzucenia faktowi, że wystawili ich na prowadzenie i byli w tym naprawdę dobrzy. Prawdę mówiąc, jestem prawie zaskoczony, że tym razem nikt nie nazwał „Feminizmem” (coś, co wydaje się być popularne w 2015 roku, patrz też Mad Max Fury Road). Ale jeśli nie masz nic przeciwko (a nie powinieneś) i takie podejście spełnia twoje poczucie humoru, będziesz się świetnie bawić

Iga Błaszczyk

Zwiastun

Podobne filmy