Nowożeńcy Elizabeth (Abbey Lee) przybywa ze swoim genialnym mężem naukowcem Henrym (Ciarán Hinds) do jego wspaniałej posiadłości, gdzie zachwyca ją wystawnymi obiadami i oszałamiającą wycieczką po posiadłości. Pracownicy domu Claire (Carla Gugino) i Oliver (Matthew Beard) traktują ją inaczej, ale nie może pozbyć się wrażenia, że ​​coś jest nie tak. Henry wyjaśnia, że ​​wszystko w jego świecie należy teraz do niej, wszystko jest dla niej, żeby się bawić – wszystko z wyjątkiem zamkniętego pokoju, do którego zabrania jej wchodzić. Kiedy wyjeżdża w interesach, Elizabeth postanawia zbadać sprawę.

Bardzo młoda kobieta wychodzi za starszego lekarza. Podczas ich miesiąca miodowego pokazuje swój imponujący dom i wyjaśnia, że ​​wszystko należy do niej, ale jest jeden pokój, do którego nigdy nie powinna wejść. Jak to było oczywiste, zrobiła to i sprawy stają się bardzo brzydkie. Wyjaśnienie więcej zrujnuje wiele nieprzewidywalnych niespodzianek po tym wydarzeniu. Film staje się ciekawszy i bardziej wciągający, nawet jeśli jego tempo jest czasem nieco wolne. Obsada idealnie pasuje do spokojnego tonu filmu. Abbey Lee jest zaskakująco dobra w postaci, która musi wzbudzać empatię i sympatię, aby film zadziałał. Ciarán Hinds i Matthew Beard są intrygujący i stanowią mieszankę dobrego i diabolicznego, ponieważ mogą być bez większego wysiłku. Niedoceniana Carla Gugino doskonale radzi sobie z tajemniczą postacią, której motywacje do samego końca są niejasne. Jedynymi głównymi krytykami mogą być; tempo, które czasem jest nieco wolne, a ci, którzy szukają czystego horroru, będą zawiedzeni; to mieszanka science fiction i horroru; ale ogólnie jest wiele ciekawych rzeczy do przemyślenia, które pozostaną z tobą po zakończeniu filmu. W skrócie; daleki od płytkiego filmu, który zasługuje na obejrzenie

Rozalia Zawadzka

Podobał mi się ten film. To jest inne. Nie przypominam sobie, żebym widział inny film, który byłby podobny do tego. Elizabeth to nowożeńcy, który spędza miesiąc miodowy ze swoim znacznie starszym mężem miliarderem w jego prywatnej górskiej posiadłości. Jedyni obecni ludzie to kobieta i niewidomy mężczyzna, którzy są służącymi. Dom jest dość duży i Elżbieta może swobodnie korzystać ze wszystkich części posiadłości, z wyjątkiem pokoju, do którego jej mąż, którego uczymy się być inteligentnym człowiekiem nauki, specjalnie odmówił jej dostępu. Elizabeth, która wydaje się być trochę niedbała, ma ciekawską naturę, która decyduje się zbadać pokój po tym, jak jej mąż wyjeżdża z miasta w interesach. W tym momencie uczy się więcej, niż się spodziewała, a jej życie zmienia się na gorsze. To wszystko, co mogę powiedzieć o fabule bez dodawania spoilerów, ale nie widziałem, co nadchodzi i bardzo mi się to podoba w tym filmie. Poznajesz kilka różnych zwrotów akcji, które ciągną Cię w różnych kierunkach. Widziałam, że kilka osób nie było pod wrażeniem naszej głównej aktorki i czuło, że jej aktorstwo jest wyłączone. Nie czułem się w ten sposób. Czułem, że jej aktorstwo jest bardzo zgodne z jej postacią i to, co początkowo wydawało się złym aktorstwem, okazuje się być częścią jej postaci. Podobał mi się i czułem, że to dobry zegarek.

Amelia Wasilewska

Elizabeth (Abbey Lee) jest nową trofeową żoną bogatego, starszego Henry'ego (Ciarán Hinds). Niesie swoją nową narzeczoną przez próg swojej nowoczesnej rezydencji na wzgórzu. Lokalny policjant Logan (Dylan Baker) jest jego bliskim przyjacielem. Claire (Carla Gugino) i Oliver (Matthew Beard) to dwoje opiekunów. Pierwsza godzina to dobry odcinek Black Mirror. Tak powinno być. Retrospekcja ujawniająca pochodzenie Elżbiety jest w większości niepotrzebna i zbytnio spowalnia tempo. Druga połowa mogłaby zostać skompresowana z bardziej emocjonującym punktem kulminacyjnym. Po ważnym incydencie w połowie drogi napięcie wyraźnie spada.

doc. mgr Jeremi Olszewski

Zwiastun

Podobne filmy

Klucz do wieczności

Self/less