Informacje o filmie

Żony nowojorskich gangsterów z Hell's Kitchen w latach 70. nadal operują rakietami swoich mężów po tym, jak zostali zamknięci w więzieniu.

Na marginesie, nie wiedziałem, że ten film był oparty na serii komiksów DC Vertigo. Chciałem to zobaczyć ze względu na moc gwiazdy w filmie. Elisabeth Moss stale się rozwija dzięki swojej niedawnej roli w Opowieści podręcznej. Tiffany Haddish ostatnio rozkwitła w rolach komediowych. Podczas gdy Melissa McCarthy jest na scenie od jakiegoś czasu i występowała w kilku naprawdę kiepskich filmach, ma talent, o czym świadczy Can You Ever Forgive Me? Niestety, Kuchnia nie dorównuje temu, czym mogła być. Film opowiada o trzech żonach, które spotykają się, gdy ich mafijni mężowie trafiają do więzienia na trzy lata. Kobiety muszą zarabiać na życie, więc zaczynają przejmować miejsce zbrodni w Nowym Jorku (szczególnie obszar Hell's Kitchen) i zaczynają zarabiać od lokalnych firm, którymi wstrząsają, jednocześnie waląc głowy z rywalizującymi gangsterami. Wkrótce trio widzą bezprecedensowy wzrost statusu, szacunku i bogactwa, ale z tym wiąże się wielka cena, ponieważ zdobywają wielu wrogów. Po pierwsze, wszystkie trzy aktorki są w tym świetne. To najsilniejszy występ Tiffany Haddish do tej pory, ponieważ rzadko widzieliśmy ją w poważnym żywiole. Pisanie w tym filmie jest niechlujne, nierówne i nieco nijakie. Trudno też kibicować postaciom. Jasne, zostali porzuceni w swoich związkach, ale są pełnoprawnymi przestępcami i mordercami, czy mamy chcieć, aby odnieśli sukces? Po chwili po prostu przechodzisz przez ruchy i zdajesz sobie sprawę, że to, co widzimy, mogło być o wiele lepsze i bardziej angażujące. Wydaje mi się, że Widows prowadzi podobną historię o wiele lepiej niż The Kitchen. Jest też na nosie, że chodzi o kobiety wychodzące z cienia mężczyzn i rzucające po drodze żarty z piłką. Możesz mieć silne kobiece postacie bez konieczności podawania informacji o płci. Ogólnie rzecz biorąc, niechlujne pisanie jest prawdziwym upadkiem filmu, który mógł i powinien był zaoferować widzom o wiele więcej. 5/10

inż. Olga Król

W latach 70. w Hell's Kitchen do więzienia trafia trzech haraczy. Facet, który je zastępuje, nie zbiera efektywnie, nie zapewnia ochrony i nie zapewnia trzem żonom. Tak więc żony postanawiają same prowadzić biznes, na własnych warunkach. To powoduje, że niektóre nosy wypadają ze stawów i robi się nieprzyjemnie. Ten thriller kryminalny oparty jest na komiksie, który ostatnio czytałem. Film był dla mnie lepszy niż komiks: postacie były bardziej całościowo zrealizowane i łatwiej było je rozróżnić (w komiksie postacie były dość nie do odróżnienia). Po przeczytaniu komiksu najpierw byłem trochę zaskoczony, widząc Melissę McCarthy na czele obsady. Nie jest to jednak w żaden sposób komedia, a główne kobiety (McCarthy, Tiffany Haddish, Elisabeth Moss jako żony i Margo Martindale jako lokalna matriarcha) są pierwszorzędne. Mężczyźni nie są źli. Historia nie niesie wielkich niespodzianek, ale jest dobrze opowiedziana i różni się tu i ówdzie od materiału źródłowego. Jest trochę przemocy graficznej i trochę bardzo dojrzałego języka. Ogólnie mi się podobało.

Laura Wieczorek

Film opowiada historię trzech kobiet, które podejmują pracę męża, aby zarządzać dzielnicą. Jest trochę komedii i trochę gangsterskiej historii. Jednak obu tych elementów jest za mało. Próbują zadowolić dwa tłumy, ale w końcu żaden z nich nie jest zadowolony. Niestety film nie przestaje działać dla mnie.

Maja Nowak

To był jeden z najgłupszych filmów kryminalnych, jakie kiedykolwiek oglądałem. Fabuła dodaje tak wiele elementów, że wygląda jak kiepski film kryminalny, ale po prostu sprawia, że ​​cały film jest niezrozumiały. Wszystko, co się w tym dzieje, nie ma sensu i nawet nie wydarzyłoby się w rzeczywistości. Wszystkie postacie są napisane bezmyślnie i zachowują się bardzo hardkorowo (ale bez powodu). Daję temu tylko miękkie 2/10, ponieważ Elizabeth Moss była jedyną osobą w tym, która rzeczywiście miała wrażliwość i sprawiła, że ​​film był nieco lepszy.

Michalina Andrzejewska

Zwiastun

Podobne filmy

Co jest grane, Davis?

Inside Llewyn Davis