Pracownik dużego sklepu pudełkowego na nowo wymyśla swoje życie i historię życia i pokazuje Madison Avenue, co potrafi uliczny spryt.

Ten film jest sprzedawany jako jedna rzecz, ale stara się być dwoma, co niszczy obie. Historia, w której sprzedano film, dotyczy kobiet, które pracują w ślepej uliczce, które dzięki sfałszowanemu życiorysowi mają szansę na pracę w wielkiej lidze. Ale jest też bardzo melodramatyczna/operowa mydlana opowieść o kobiecie i jej dawno zaginionej córce. Film jest również dość tani i wygląda na wideo, ani Lopez, ani Remini nie wyglądają szczególnie dobrze, chociaż Lopez wciąż gra postać o dziesięć lat młodszą od niej – co robi, wspominam tylko o tym, ponieważ ma wrażenie Film telewizji kablowej z lat 90-tych. Interakcje z Reminim i Lopezem są dobre, prawdopodobnie najlepsza rzecz w tym filmie, a potem znowu skupienie filmu przenosi się na melodramat zagubionego dziecka, którego Remini jest praktycznie nieobecny. Reżyser był dobrze obsadzony, by wyreżyserować tego rodzaju filmy, ale jego wcześniejsze filmy są znacznie lepsze i mają poczucie bycia kompletnym, czego brakuje temu. Postacie drugoplanowe to większość kreskówek, aw części sfałszowanego wznowienia filmu są wystarczająco zabawne. Oczywiście Lopez jest wielką, czarującą gwiazdą, więc jej wykonanie tego aktu „klasy robotniczej” nie jest łatwe, ale udaje jej się to zrobić – to w większości wolne od gwiazd – nie śpiewa, nie jest. nakręcony, by pokazać swój słynny tyłek, ma jedną scenę taneczną z przyjaciółmi, ale wydaje się wystarczająco realistyczna. Treat Williams dobrze radzi sobie w roli w zasadzie nieprzekonującego właściciela megakorporacji „dobrego faceta”. Cały pomysł wpychania starego kapelusza i nieprzekonującego filmu o matce / zagubionej córce w tym jest zły. Ten film jest sprzedawany jako jedna rzecz, ponieważ to, czego nie sprzedają, nie działa. Smutno powiedzieć, że na wielu poziomach jest to film na poziomie ŻYCIA.

Mateusz Ostrowski

I znowu, JLo w roli kobiety, która przechodzi kryzys wieku średniego i drastycznie zmienia swoje życie. Dostaje nową pracę, nową garderobę. Jednak to wszystko jest kłamstwem, jak mogliśmy zobaczyć w zwiastunie. Aktorstwo jest dobre, Vanessa Hudgens jest jedyną aktorką, która moim zdaniem powstrzymuje ten film przed całkowitym fiaskiem. Również Leah Remini również była dobrym wyborem, dając nam wiele dobrych śmiechów podczas filmu. Gra JLo jest do przyjęcia, dobra, ale nie zadziwiająca. Fabuła nie jest niczym nowym i bardzo przewidywalna. Jeśli szukasz filmu na relaks w niedzielę, ten jest dobrym wyborem, ale nie oczekuj niczego. Będziesz wiedział, co wydarzy się w następnej scenie, jak iw zakończeniu, ale jest kilka zabawnych scen i kilka wzruszających, co było dobrym wyborem podczas pisania filmu.

Aniela Jakubowska

Kiedy Jennifer Lopez traci pracę na menedżera, ponieważ nigdy nie studiowała, wymyśla wykształcenie na Harvardzie, semestr w Korpusie Pokoju i oszałamiającą karierę konsultanta, by znaleźć pracę na Manhattanie. I ponownie połącz się z córką, którą porzuciła dwadzieścia lat wcześniej. Czy uda jej się utrzymać wszystkie kule w powietrzu, czy też spadną na nią? Poznasz zarys jak z WORKING GIRL z 1988 roku. Ale chociaż była to komedia romantyczna z kilkoma poważnymi wypowiedziami społecznymi, jego jest dramatem zarówno towarzyskim, jak i osobistym, z kilkoma śmiesznymi gagami o niskiej komedii. Pojawia się też po raz kolejny pytanie, dlaczego panna Lopez nie jest gwiazdą. Wszyscy zgadzają się, że jest wspaniała i utalentowana, a niektórzy bardzo szanowani reżyserzy wyreżyserowali ją w filmach; chociaż wszyscy wiedzą, kim ona jest, opinia publiczna nie wydaje się domagać się jej. Moje zdanie: nie ma jednej roli, którą zrobiła sobie własną, więc nie mogę myśleć o nikim innym w tej roli. Przy zdolnym wsparciu Leah Remini, Treat Williams i Milo Ventimiglia.

Bianka Dąbrowska

Powinienem powiedzieć, że ten film prawdopodobnie nie jest skierowany do Anglika w średnim wieku (na granicy starego), ale byłbym zszokowany, gdybym zobaczył, że ktoś sugeruje, że powinien otrzymać nominacje do jakichkolwiek nagród, których by chciał. Fabuła jest dość śmieszna, ma więcej dziur niż sieci rybackiej i miejscami jest po prostu śmieszna. Jest wprost skierowany do beztroskiego, dobrego samopoczucia rynku filmowego, ale historia, którą opowiada, wykracza daleko poza wiarygodną, ​​a poczucie rzeczywistości w niej szybko ginie. Z drugiej strony jest kilka zabawnych momentów, przyzwoitych postaci wspierających i jest to bardzo łatwe do obejrzenia.

mgr Sylwia Witkowska

Podobne filmy

Ja cię kocham, a ty śpisz

While You Were Sleeping