Po śmierci swojego ojca z Trynidadu, Surajratana Dhanraja, Casanova Tej zostaje poproszony przez prawnika rodzinnego, Vakila, o potwierdzenie ostatniej woli ojca, a mianowicie, że powinien nie tylko poślubić mieszkającą w Pendżabie Samarpreet Kapoor, ale musi pozostać z nią w związku małżeńskim na okres 10 lat - w przeciwnym razie cała posiadłość zostanie przekazana stowarzyszeniu, które dba o dobro żółwi i krabów. Tej i Vakil podróżują do Pendżabu, spotykają Samarpreet i jej rodzinę, a para bierze ślub. Tej wraca do Trynidadu, co miesiąc wysyła czek, odmawia kontaktu z nią i kontynuuje swój styl życia, jakby nigdy nie był żonaty. Zaprzyjaźnia się z supermodelką Shimmer Canhai, a przez nią poznaje młodą kobietę, Sammar Capore, i od razu się w niej zakochuje. Akceptuje zakład z Shimmer, że z powodzeniem polubi Sammar i poślubi Sammar, ale jest rozczarowany, gdy woli towarzystwo mężczyzny o imieniu Jigar. Tej postanawia zrujnować karierę Jigara.

Kupiłem ten film z kilkoma innymi bollywoodzkimi filmami i nie wiedziałem, czego się po nim spodziewać. Podobało mi się od początku do końca. Tak, to kolejna niewiarygodna historia Bollywood, ale jeśli obejrzysz ten film, wiesz, czego się spodziewać. Postacie są dość dobrze rozwinięte, nawet ich motywacje są dobrze rozwinięte. Sushmita / Shimmer to główna postać, która sprawia, że ​​wszyscy inni spotykają się i wchodzą w interakcję. Jej postać jest głodną celebrytą top modelką, ale wkrótce zaprzyjaźnia się z młodą kobietą, którą oszukał jej nowy mąż, który okazuje się być najlepszym przyjacielem Shimmer. Potem pojawia się efekt Bollywood i sytuacje toczą się dalej, ponieważ postacie muszą na nie reagować i zagłębiać się w swoje wewnętrzne uczucia. Całość jest dobrze zagrana, prowadzona przez Sushmitę z siłą i klasą (i niesamowitą urodą).

Mateusz Jakubowski

Przede wszystkim nie jestem fanem Fardeen Khana ani Sushmita Sen… a ten film był ostatnim wyborem do obejrzenia w nudny dzień. I co za niespodzianka… Ten film był naprawdę dobry… Sushmita Sen zachowywała się tak dobrze i wyglądała tak dobrze, że nawet Fardeen Khan był w tym filmie dobry. ALE złodziejką sceny była nowa dziewczyna… jest piękna… a jej aktorstwo było na najwyższym poziomie… jestem pewien, że zobaczymy ją więcej w Bollwywood i może będzie jedną z najlepszych pań w Bollywood. Historia była widziana już wcześniej, ALE wciąż ten film ma duszę i to sprawiło, że był dobry… a rola SRK była właściwie bardzo dobra. w sumie bardzo dobra niespodzianka, poszedłem do kina za zabicie 2,5 godziny i wyszedłem z uśmiechem i dobrym doświadczeniem. Zapomnij o VEER, ten film jest znacznie lepszy.

mgr mgr Ignacy Kamiński

Dulha Mil Gaya, dziewicze przedsięwzięcie Mudassara Aziza, zostało wreszcie ukończone. Zawsze ważne jest, aby dać początkującym reżyserom trochę miejsca na błędy. Kierunek może nie jest rakietą, ale debiutanckie projekty często mają pewne surowe krawędzie. Mudassar miał szczęście obsadzić razem Sushmitę Sen i Shah Rukha Khana. Ci dwaj niemal podpalili ekran swoją skwierczącą chemią w Main Hoon Na. W DMG występuje także Fardeen Khan i weterani, tacy jak Johnny Lever i Parikshit Sahni. Przy tak utalentowanej obsadzie przynajmniej można było się spodziewać, że film będzie zabawny i nadający się do oglądania. Niestety, DMG przypomniał mi film, który wciąż kołuje po pasie startowym, ale nigdy tak naprawdę nie startuje. Film rozpoczyna się w Trynidadzie z rozpuszczonym bachorem, który ma nadzieję odziedziczyć miliony z majątku zmarłego ojca. Ale Tej Dhanraj, znany również jako Donsai (Fardeen Khan), czeka brutalny szok. Ma tylko kilka dni, by poślubić Samarpreet Kapoor (Ishitta Sharrma), dziewczynę z wiejskiego Pendżabu. Jest to temat, który był niezwykle popularny w romansach i filmach w latach 60. i 70. XX wieku. Reżyser mógł nas pochłonąć, przenosząc historię na nowy poziom. Ale Mudassar Aziz trzyma się sprawdzonych rozwiązań. Samarpreet pozostaje typem 'sati savitri', która dokłada wszelkich starań, aby uwieść swojego męża. Ale tym herkulesowym zadaniem nie można zarządzać w pojedynkę. Tak więc Samarpreet otrzymuje pomoc od Shimmera (Sushmita Sen) i Pawana Raja Gandhiego (SRK). Shimmer wstydzi się zachowania Donsaia. Ma nadzieję, że go zreformuje, ale nie zdaje sobie sprawy, że jest równie lękliwa wobec zaangażowania. Mudassar w podręcznikowym stylu przedstawia swoich bohaterów w ciągu pierwszych 30 minut, a potem przez kolejne dwie godziny film brnie w kierunku ponurego, przewidywalnego końca. Wszystkie postacie w filmie są płaskie i jednowymiarowe. Fardeen Khan, playboy, dobrze radził sobie w sytuacjach komicznych dzięki swoim wcześniejszym hitom, takim jak Heyy Babyy i No Entry. Ale jego występu tutaj nie można porównać do tamtych. Przybrał na wadze i w większości scen wydaje się rozdęty. Przyrost masy nie tylko wpłynął na jego wygląd; jego chód jest również bardziej odpowiedni dla mężczyzny w średnim wieku niż zgrabnego playboya. Nowo przybyła Ishitta Sharma wydaje się przekonująca jako łagodnie mówiąca wiejska dziewczyna z Pendżabu. Niestety, brakuje jej czynnika oomph, który jest tak potrzebny jej bohaterowi w drugiej połowie filmu. Mimo tej oczywistej wady pozostaje jedną z najbardziej przekonujących postaci. Wygląda na to, że Sushmita Sen zarabia coraz więcej na siebie. To chyba jej najgorszy występ do tej pory, może z wyjątkiem Zindaggi Rocks. Wydaje się, że werwa i zapał, które zawsze były nieodłączną częścią jej osobowości, zniknęły. Te same oczy, z których emanowała zmysłowość, teraz emanują uczuciem zmęczenia i znudzenia. Oglądanie Johnny'ego Levera na ekranie zawsze było nie lada gratką dla jego fanów. Ale pojawia się tutaj w roli mrugnięcia i chybienia. Wydaje się to marnotrawstwem dla aktora jego kalibru. Ale oczywiście reżyser myślał inaczej. Shah Rukh Khan to człowiek, który zawsze oddawał się swoim przyjaciołom. Producent Vivek Vaswani pomógł SRK stanąć na nogi, gdy ten ostatni walczył. Ale SRK jest całkowicie zmarnowany w filmie, mimo że stara się ożywić ekran swoją obecnością. SRK gra milionera, którego jedynym pragnieniem jest uśmiech Sushmity. Jest jedna sekwencja, w której zeskakuje z liniowca, aby uratować psa-zabawkę. Jednym słowem: absurd. Nawet dla niewprawnego oka widać, że ukończenie filmu zajęło wiele lat. Są sceny, w których Sushmita Sen i Fardeen wyglądają na szczupłych. A w następnej kolejności ich wygląd fizyczny drastycznie się zmienia. Doświadczony operator może z łatwością uniknąć tych pułapek; to nie pierwszy film, którego ukończenie zajęło ponad trzy lata. Ale oświetlenie i zdjęcia są z pewnością najbardziej tandetne, jakie widziano w ostatnich czasach. Indie Zachodnie i Trynidad są malownicze i zapierają dech w piersiach. Te miejsca nie były zbyt często wykorzystywane w naszych filmach. Ale żaden film nigdy nie zdołał utrzymać się w oparciu o swoje lokalizacje. Obejrzyj film, jeśli nie możesz wymyślić innego sposobu na spędzenie weekendu. Albo po prostu unikaj.

dr Robert Wojciechowski

ok. Więc tego filmu brakowało w dziale dialogów. Poza tym jest to przesada w sposób, który może unieść tylko Bollywood. Niestety w tym filmie trudno powiedzieć, czy planem jest głupi melodramat, czy reżyseria była fatalna. Niemniej jednak w ciągu roku kiepskich filmów podobało mi się to. Historie są interesujące. Młodsza rola kobieca, grana przez Ishitta Sharma, została zagrana z wrażliwością. Przyjaźń między Shimmerem (Sushmita) i Samarą (Ishitta) była interesująca. Ale to sceny pomiędzy Shushmitą Sen i Shahrukhiem Khanem tworzą ten film. Shahrukh gra swoją postać wprost w tym bardzo melodramatycznym filmie i okazuje się, że jest to ocalenie czegoś, co w innym przypadku byłoby filmem nie do obejrzenia. Sceny między nim a Shushmitą są wzruszające i zabawne, a ich historia tworzy film.

Juliusz Błaszczyk

Shah Rukh Khan i Sushmita Sen fajnie się znów razem oglądać, ale ten film ma fatalny scenariusz z nieudolną reżyserią i mieszaniną powierzchownych tematów. Poszliśmy go zobaczyć tylko ze względu na „specjalny wygląd” SRK, który sprawia, że ​​druga połowa jest zabawna, gdy jest na ekranie. Zdejmij go jednak z ekranu, a film wpada w dziury, które reżyser wykopuje dla obsady, a slapstick zajmuje miejsce subtelności w scenie po scenie. Sushmita Sen z pewnością zasługuje na lepszy pojazd dla swoich talentów. Jak zawsze, SRK hojnie robi, co w jego mocy, w swojej roli, ale zastanawiamy się, czy nie żałował po obejrzeniu końcowego produktu, filmu, który, jak się zakładamy, niedługo wyjdzie z kin.

Hanna Wysocka

Zwiastun

Podobne filmy

Monte Carlo

Monte Carlo